نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مشکل جدید یوونتوس ! برگشت بازیکنان قرضی

مشکل جدید یوونتوس ! برگشت بازیکنان قرضی

ایجنت آرتور ملو تایید کرد که او در لیورپول نمی ماند، اما همچنین او مدعی شد که این بازیکن در برنامه های یوونتوس هم جایی ندارد و این در حالی است که دنیس زکریا نیز از تیم چلسی به یووه باز می گردد.

 

بیانکونری تابستان پر دردسری را خواهند داشت، زیرا تعدادی از بازیکنانی که آنها را به صورت قرضی به تیم های دیگر رفته اند، اکنون به یووه باز می گردند و علاوه بر اینکه در برنامه های یووه جایی ندارند، یووه برای پرداخت دستمزد آنها نیز با مشکل رو به رو است.

 

این موضوع به چند دلیل دردسرساز خواهد بود، زیرا یووه پول مورد انتظار خود را از نقل و انتقالات دریافت نمی کند و همچنین باید برای این بازیکنان ناخواسته باشگاه های جدیدی پیدا کند.

 

ملو به یووه بازخواهد گشت. ایجنت فدریکو پاستورلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 

لیورپول قرارداد را تمدید نمی کند و او در برنامه های تاکتیکی آلگری هم نیست، پس باید راه دیگری را پیدا کنیم. ما باید برای یافتن راه حل تلاش کنیم. مصدومیت او را چهار ماه دور نگه داشت و فضای زیادی نداشت.

 

در همین حال، زکریا امروز با انتشار پستی در اینستاگرام تایید کرد که پس از پایان دوره قرضی خود در چلسی باقی نمی ماند.

 

گزینه خرید به ارزش 28 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو دیگر پاداش های بالقوه مربوط به عملکرد بود، اما حداقل یووه 3 میلیون یورو از قرارداد قرضی یک فصل به جیب زد، که در آن 11 بازی رقابتی برای چلسی انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

 

دستمزد زکریا هر سال به صورت پلکانی افزایش می باید و این موضوع باعث شده سران یووه در فکر فروش فوری او به تیم دیگری باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: